sobota, 14 września 2013

Rihanna vs. Niall


Rihanna wypuściła na rynek kolejne perfumy ROGUE, tym razem czwarte z kolei. :) Ja osobiście mam 
Rebl' Fleur i są niesamowite. ♥ Dzisiaj przeglądając Facebooka i spamując z moją Najdroższą Katarzyną trafiłam na oto tę fotkę. Od razu skojarzyłam sobie z Niallem wąchającym składniki do Our Moment 


i skarpety <co prawda śnieżnobiałe> Liama... ;D 


Normalnie niczym bliźniaki! :D A Wy co sądzicie? Kto wypadł lepiej w 'wąchaniu' swojego dzieła? :P 

ENJOY! 

ps. pozdrowienia dla Kasi, która ostatnio ma mało czasu na pisaniu notek, ale wybaczmy Jej, bo tak na prawdę 
spotyka się z Chłopakami, tylko nie chce robić afery i szumu wokół siebie... . 
SPEŁNIAJ MARZENIA KOCHANA! :D ♥ 

1 komentarz:

  1. Moja najdroższa Sandra ♥ Już zaczynam nadrabiać "chwilową" nieobecność! :*

    btw. Faktycznie Niall i Rihanna mają podobne to ujęcie :D Ty to masz głowę do wyszukiwania takich rzeczy! :*

    OdpowiedzUsuń