piątek, 13 września 2013

20ste urodziny Nialla :)


Wielki Fan Crazy Mofos <czyli nas- szalonych Directioners> obchodzi dzisiaj 20ste urodziny! :) Jak ten czas szybko leci! Pamiętam Go, jako takiego małego Chłopca z uroczym uśmiechem i błękitnych oczach... . :D 
No okey... może nieco poniosła mnie wyobraźnia, bo wtedy Go nie znałam <a szkoda>... :P 

Sam Niall mówi o sobie, że już nigdy nie będzie nastolatkiem... nie wiem czy to na serio powód do szczęścia, ale takie Gwiazdy jak On nigdy się nie starzeją! :) 



Ahh... no po prostu nie mogę uwierzyć, że z każdym dniem Ci słodcy Chłopcy zmieniają się w prawdziwych mężczyzn... . Jeśli nie wierzysz....
SPRAWDŹ! 



nadal nie wierzysz? Ja też nie... :P 

Z tej zacnej okazji postanowiłam dodać kilka "faktów" o naszym wspaniałym Irlandczyku! 
>>>

1. 17 stycznia 2010 Niall zgłosił się do XFactora. 
2. Niall lubi dziewczyny z oczami.... ;D drogie Panie! jesteśmy w typie Horana! :P 
3.  W wieku 5 lat wyskoczył z tortu urodzinowego wujka... :P tak apropos urodzin :) 
4. Niall miał dwie rybki, ale padły z przekarmienia.... no co jak co, ale u Nialla głodować nie będziesz! 
5. Kiedyś Harry zapłacił mu 20$ żeby ten zrobił mu kanapkę. Niall wziął pieniądze, zrobił kanapkę i sam ją zjadł... . kontynuując temat posiłków... :P 
6. Niall nie jest zainteresowany modelkami. "One są perfekcyjne, a perfekcyjność jest nudna" ~ Niall Horan
7. Chciałby nazywać się Michael Buble. swoją drogą lubię Gościa! ;D 
8. Dał bezdomnemu 45$. chyba mają coś z nimi wspólnego... #TIU :P  
9. Jego idolami są Barack Obama i Justin Bieber. 
10. Niall jest leworęczny, ale na gitarze gra prawą ręką. ahh, co za geniusz! :P  

ufff, trudno było wybrać top10... 

Na Twitterze od rana w Worldwide Trends w czołówce znajdowały się hasła :  
Niall is 20
Happy Birthday Niall etc. 

a oto, co Fani przygotowali dla Nialla :) 
>>> 


Na Facebook'u również nie zabrakło życzeń :) Ja i moja Mama również napisałyśmy Mu kilka ciepłych słów, chociaż wątpię, żeby w potoku milionów tweetów od Fanów je zauważył, ale liczy się gest i nasze sumienie! :D Jeśli jeszcze nie złożyłeś Niallowi życzeń - nic straconego! Odwiedź Jego profil na Twitterze 
----> 

lub prześlij kilka słów w komentarzu pod tą notką! 

Ja w imieniu moim i Kasi życzymy Niallowi samych wspaniałych chwil i nieustającej wiary w lepsze jutro! 

ENJOY!

______________________________________________________________________


a tymczasem u Nialla : 


Dziękuję za wszystkie życzenia! To dużo dla mnie znaczy! Obudziłem się dziś rano i miałem dwa więcej włoski na klacie! Jestem z siebie zadowolony!


BRAWO BRACHU! JESTEŚMY Z CIEBIE DUMNE! :P 
Do następnych urodzin! :)  
a tymczasaaa ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz