sobota, 24 sierpnia 2013

Reklama Our Moment' Fragrance

Przyszła pora na mnie :) 

Sandra zaczęła swoimi pierwszymi postami, a mnie kilka dni nie było. 
Teraz czas nadrobić zaległości! 

Tytuł  mówi sam za siebie...



 


Jak to z naszymi chłopcami z 1D bywa, nie może to być "zwykła" reklama perfum :) 
Niall wącha skarpetki Liama. Louis standardowo najbardziej wczuwa się w rolę, wysmarowując sobie twarz sokiem z grejpfruta, przy czym na koniec (również standardowo) wywija numer chłopakom i kradnie flakonik perfum. Harold, jak to Harold, prawdziwy "cupcake".
Mogę jeszcze tylko dodać, że absolutnie powalił mnie na kolana wygląd Zayn'a. Ta fryzura jest afndsjakhfbiweuiq.... CUDOOOO! :)
Mam swoje najukochańsze perfumy (DKNY) i nie zamieniłabym ich na żadne inne, ale jestem ciekawa jaki zapach przygotowali dla nas chłopacy.

Jeśli któraś z Was będzie mieć już okazję go powąchać, może podzielicie się wrażeniami?
Póki co, miłego oglądania! xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz