piątek, 20 września 2013

teenVogue


Byłam dzisiaj na zakupach z moją Wspaniałą Magdą eM. W naszym buszowaniu po sklepach nie mogło zabraknąć wizyty w EMPIK'u. Przeglądając gazety trafiłam na parę "młodzieżówek" z One Direction na okładce. Był również niemiecki numer POPCORN'u z Rihanną. ♥ Moją uwagę jednak przykuł angielski teenVogue. Na okładce - zdjęcie z naszymi Chłopcami! :)
>>>



Nie mogłam się opanować, aby nie uwiecznić takiego 'spotkania'. Ochroniarz nieco dziwnie na mnie patrzył, ale co tam! :P Myślę, że pewnie bym kupiła to wydanie, ale nieco 'zeszłam na ziemię', gdy zobaczyłam cenę. 30 zł to stanowczo za dużo jak na jeden artykuł, który mnie tak na prawdę interesował w tym wydaniu. 



 Gdy w końcu odnalazłam upragnioną stronę 234. na pierwszy plan wysunął mi się nagłówek " LIVE WHILE WE'RE YOUNG". Od razu pomyślałam o Kasi, która wprowadziła ten cytat już na zawsze do Swojego trybu życia.
Nie wiem czy zwróciliście uwagę na nazwisko fotografa... . Brzmi nieco banalnie w języku polskim... ;)


Przekręcam kartkę, a tam elegancki Harry. Zwyczajnie, po prostu sobie stoi, niespecjalnie się wysilając, aby wyjść dobrze na zdjęciu. 
FAKT no.1 ~ Harry zawsze dobrze wygląda na zdjęciu, nawet, gdy się wygłupia. :P 
Myślę, że spokojnie mogłabym zostać TĄ dziewczyną. ;D 


Na stronie obok - dalsza część tekstu o Pięciu Wspaniałych. Louis - jak zwykle strzeli ... minę i jak na razie dobrze Mu to wychodzi... :P On po prostu lubi to co robi... xd Obok skaczący Niall, ale myślę, że to nie jest nic nowego... . Nie pierwszy <ani ostatni> raz pokazywał na co Go stać na koncertach... i akurat nie chodzi mi o śpiewanie. :) 


I tym razem kolejna porcja zdjęć z sesji :) Niall ma koszulkę z ciekawą grafiką. Cytat Louisa, jak zawsze - wyszukany i taki "łamacz serc".  Myślę, że to dzięki temu, że jest szczery w tym co mówi. W ogóle to brzmi bardzo znajomo. Oczywiście i tym razem się nie pomyliłam, że skądś to znam... oczywiście nikt inny jak - Rihanna ♥ w piosence ~ Drunk On Love :)   Hazza... dfjghidgushusefgds < myślę, że dostatecznie wyraziłam swoje emocje> :P 


Zayn robiący 'dzióbek' i przeszywające oczy Liama... czego chcieć więcej? :) 
ps. Chłopcy jak zwykle - skromni o sobie. 


Tekst podsumowujący i nieco 'luźnych' fotek :) Niall i Harry w basenie - wyglądają obłędnie! Już nie mogę się doczekać, gdy zrobią Im zdjęcie na polskiej scenie. :) 


Jak można być tak fotogenicznym nie robiąc nic?! No właśnie... trzeba być jednym z zespołu! :P Oczywiście w pełni się zgadzam z tym co powiedział Zayn i zostało tu zacytowane. Cieeeeszmy się z małych rze-czy, bo wzór na szczę-ście w nich zapisaanyy jee-est... :D haha tak, tak... ja i znowu moje 'skojarzenia' muzyczne... :P 

Cały dzień trafiałam na gadżety, książki itp. związane z One Direction. Również odwiedziłyśmy 'różowy' sklep Claire's, gdzie jest pełno błyskotek oraz wszelkich rozmaitości związanych z One Direction. :) Niektóre są kiczowate, np. torba, czy bransoletki, które uważam mogłyby być NIECO skromniejsze :P Nowością w tym sklepie były słuchawki 'pchełki' z wizerunkiem Chłopców. Poza tym można tam znaleźć: plakaty, kubki, pokrowce na telefon, ręczniki, koce, naklejki... . Jedyny minus tych wszystkich wspaniałości, które chciałabym mieć - CENA. 
>>> 


#ENJOY!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz