piątek, 20 września 2013

BATMAN


Kontynuując notkę teenVogue, chciałabym dodać, że widziałam tego dnia kilka książek 
o One Direction + biografię Harry'ego. Niestety nie było mi dane Jej zobaczyć, bo była zapieczętowana. 

"Specjalnie tak robią, żeby więcej babek kupiło." ~ by moja BF Magda eM. 

W pocieszeniu, postanowiłyśmy obejść resztę sklepów. Byłabym "chora", 
gdyby coś mi się nie rzuciło w oczy... oczywiście związanego z Chłopakami! 
Przechodzę obok witryny sklepu sportowego, a na wystawie to oto cudo: 


Czapka typu FULLCAP z napisem : BATMAN. Dobrze wiemy, że Liam 'by zabił' za taką... . 
i wszystko co jest związane z tą postacią. :P Sam mówił, że gdyby nie był w One Direction, 
byłby Batmanem... .



ehmm yes, okey, good luck.. xd Ale w końcu... marzenia się spełniają! :D 
Pierwsze co zrobiłam wchodząc do domu to 'odpalenie' komputera i wysłanie Liamowi tego cacka... :D 
>>>


Wątpię, że zobaczył tego tweeta, <w końcu jest sam Sobie winien, że mnie jeszcze nie obserwuje! :P> ale musiałam się tym podzielić. :) Ale cóż, Jego strata... . ;D 


ps. wszyscy trzymamy kciuki za Kasię i Jej postanowienie o Triathlonie. Zawsze wiedziałam, że jest szalona... . :D Ale w tym szaleństwie jest metoda i za to Ją uwielbiam, że zaskakuje mnie każdego dnia! Więcej informacji 
>>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz